E-POE KASUTAMISE TINGIMUSED
Käesolevad üldtingimused kehtivad kõikide isikute (eraisik, ettevõte, FIE) suhtes, kes:
kasutavad Incassor e-poodi,
tellivad kaupu e-poest,
on sõlminud kauba müügilepingu OÜ Incassoriga (reg nr: 10698220, aadress: Pargi 2a, Jõgeva).
Tingimused on kättesaadavad veebilehel: www.incassor24.ee.
Teenuspiirkond ja tarnetingimused
E-pood teenindab Eesti Vabariigi territooriumi.
Erikokkuleppel võib müüa ka väljapoole Eestit – sel juhul lepitakse transpordi maksumus kokku individuaalselt.
Kauba ostmine ja hinnad
E-poest saab osta vaid tooteid, millel on link “Osta”.
Kauba hind ja saadavus võivad muutuda ette teatamata.
Kui tellimus on juba esitatud, rakendub tellimuse esitamise hetkel kehtinud hind.
Müüjal on õigus lepingust taganeda juhul kui:
Kaup on laost otsa saanud
Kauba hind või omadused on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu
Ostja asub väljaspool Eestit ja puudub erikokkulepe
Ostja tegevus ei vasta üldtingimustele
Kui tellimust ei ole võimalik täita, võetakse ostjaga ühendust ja tagastatakse ettemaks, kui see on tehtud.
Müügilubadest taganemisel puudub ostjal õigus teistele õiguskaitsevahenditele peale ettemaksu tagastuse.
Ostukorv ja tellimuse vormistamine
Ostukorvi sisu saab muuta enne tellimuse kinnitamist.
Kui tellimus katkestatakse pärast kinnitamist, tuleb kaubad uuesti valida.
Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektsed, võib alustada maksmist.
Maksevõimalused
Maksta saab järgmiste pankade kaudu:
Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Liisi järelmaks
Pärast maksmist tuleb vajutada: „Tagasi kaupmehe juurde”, misjärel kuvatakse tellimuse kinnitus.
Tellimused vaadatakse läbi hiljemalt järgmisel tööpäeval ja ostjaga võetakse ühendust.
Kauba kättetoimetamine
Kaup toimetatakse tellimuses märgitud tarneaadressile kokkulepitud ajal.
Kaup antakse üle ainult ostjale või volitatud isikule.
Incassor võib kauba toimetamiseks volitada kolmandaid isikuid (nt kuller, Eesti Post jne).
MÜÜGILEPINGUST TAGANEMINE JA KAUBA TAGASTAMINE
Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Tagastada ei saa:
Kaupu, mis on valmistatud tarbija isiklike soovide järgi;
Audio- ja videosalvestisi või tarkvara, mille ümbris on avatud;
Kasutatud tooteid, mis ei ole originaalpakendis;
Kampaaniatooted, kus tagastamisel tuleb tagastada kogu komplekt.
Taganemise protseduur
Taganemisavalduse tuleb saata e-postile: info@incassor24.ee
Avaldus peab sisaldama:
tagastatava kauba nimetust,
tellimuse numbrit,
arveldusarve numbrit.
Raha tagastatakse 14 päeva jooksul taganemisteate jõudmisest müüjani.
Tagastuskulud tasub tarbija.
Kui kaup on halvenenud, on ostja kohustatud hüvitama väärtuse vähenemise.
Müüjal on õigus esitada hüvitisnõue kuni ühe kuu jooksul pärast tagastamist.
VASTUTUS JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Ostja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalselt.
Tarbijal on õigus esitada kaebus, kui kaup:
ei vasta lepingutingimustele,
ei vasta näidisele,
on puudustega.
Kasutatud kauba puhul ei loeta puuduseks:
mõistlikku kulumist,
omadusi, mis ei takista sihtotstarbelist kasutamist.
Kaebuste esitamine
Kaebuse esitamise tähtaeg on 2 aastat alates kauba kättesaamisest.
Puuduse avastamisel tuleb esitada kaebus hiljemalt 2 kuu jooksul.
Ostja peab säilitama ostudokumendid (arve, leping jne).
Kaebused tuleb saata aadressile:
OÜ Incassor, W. Struve 8, Tartu linn
või e-postile: info@incassor24.ee
Kauba tagastamisel tuleb see tuua Incassori poodi.
Puudustega kauba korral on tarbijal õigus:
Nõuda tasuta parandamist või asendamist uue tootega
Nõuda hinna alandamist või lepingust taganemist, kui:
müüja ei saa kaupa parandada või asendada,
parandamine ebaõnnestub,
puudust ei kõrvaldata mõistliku aja jooksul,
parandamine/asendamine põhjustab ebamugavusi
Müüja vastutusest
Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud vale kasutamise või hoolduse tõttu.
E-pood ei vastuta lepingurikkumise eest, kui põhjuseks on vääramatu jõud.
Kompensatsioon ei ületa kunagi kauba eest makstud summat.
Muu oluline info
Tingimustes ja müügilepingus vastuolu korral lähtutakse esmalt müügilepingust.
Tingimustes reguleerimata küsimustes juhindutakse võlaõigusseadusest ja tarbijakaitseseadusest.
Kui kaubale on antud müüja või tootja garantii, sätestatakse see kirjalikult.
Kontakt ja vaidluste lahendamine
Tellimusega seotud küsimused: info@incassor24.ee
Tarbijal on õigus pöörduda kaebusega:
Tarbijakaitseamet, Rahukohtu 2, Tallinn 10130
e-post: info@tka.riik.ee
Kui vaidlust ei lahendata poolte vahel kokkuleppel, lahendatakse see kostja elu- või asukohajärgses kohtus.
Kõik teated esitatakse kirjalikus vormis.
ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
ISIKUANDMETE TÖÖTLEMISE TINGIMUSED
Veebipoe www.kaubatanav.ee isikuandmete vastutav töötleja on OÜ Incassor (registrikood 10698220), asukohaga Pargi 2a, Jõgeva, tel (+372) 504 4553, e-post: info@incassor24.ee.
Oleme võtnud endale kohustuse kaitsta klientide ja kasutajate privaatsust. Sellest lähtuvalt oleme koostanud käesolevad privaatsuspoliitika põhimõtted, mis käsitlevad kliendi andmete kogumist, kasutamist, avaldamist, edastamist ja talletamist. Meie tegevus internetis on kooskõlas EL ja Eesti Vabariigi seadustega.
OÜ Incassor on isikuandmete vastutav töötleja. Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötlejale Maksekeskus AS-ile.
MILLISEID ISIKUANDMEID TÖÖDELDAKSE
Isikuandmed on andmed, mida OÜ Incassor kogub üksikisiku tuvastamiseks või temaga ühenduse võtmiseks.
Isikuandmete kogumine võib toimuda kliendi nõusolekul järgnevatel viisidel:
Kontaktandmete esitamisel (nimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress) veebilehel või kaupluses
Veebilehe kasutamisel kontoinfost või küpsiste kaudu
Ostu või tellimuse sooritamisel e-poes (sh nimi, aadress, postiindeks, e-post, telefon)
Järelmaksutaotluse esitamisel
MIS EESMÄRGIL ISIKUANDMEID TÖÖDELDAKSE
Tellimuste haldamine ja kauba kohaletoimetamine
Ostuajaloo analüüs ja kliendieelistuste hindamine
Maksete tagastamine (pangakonto nr)
Klienditugi ja probleemide lahendamine
Veebikasutuse statistika koostamine (IP-aadress, võrguidentifikaatorid)
ÕIGUSLIK ALUS
Isikuandmete töötlemine toimub lepingu täitmise eesmärgil
Töötlemine toimub ka juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine, vaidluste lahendamine)
ISIKUANDMETE EDASTAMINE
Isikuandmeid edastatakse:
Veebipoe klienditoele – ostude ja ostuajalooga seotud probleemide lahendamiseks
Transporditeenuse pakkujale – nimi, telefon, e-post, vajadusel aadress
IT-teenuse pakkujatele – veebipoe funktsionaalsuse ja andmemajutuse tagamiseks
TURVALISUS JA ANDMETELE LIGIPÄÄS
Andmeid hoitakse serverites, mis asuvad EL või EL majanduspiirkonnas
Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse tase on piisav, või USA ettevõtetele, kes kuuluvad Privacy Shield raamistikku
Juurdepääs isikuandmetele on vaid veebipoe töötajatel, kes vajavad neid andmeid:
tehniliste probleemide lahendamiseks
klienditoe osutamiseks
Veebipood rakendab füüsilisi, organisatsioonilisi ja IT turvameetmeid, et kaitsta andmeid hävitamise, kaotsimineku, loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
Edastamine volitatud töötlejatele toimub lepingute alusel, mis kohustavad tagama andmete turvalisuse.
ISIKUANDMETEGA TUTVUMINE JA PARANDAMINE
Isikuandmetega saab tutvuda klienditoe abil.
NÕUSOLEKU TAGASIVÕTMINE
Kui isikuandmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, on kliendil õigus see tagasi võtta, teavitades kliendituge e-posti teel.
ANDMETE SÄILITAMINE
Kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, v.a. kui neid on vaja säilitada raamatupidamiseks või vaidluste lahendamiseks
Ostuajalugu säilitatakse 3 aastat
Vaidluste puhul kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni
Raamatupidamise andmeid säilitatakse 7 aastat
ANDMETE KUSTUTAMINE
Kustutamistaotlus tuleb esitada e-posti teel klienditoele.
Vastatakse hiljemalt 1 kuu jooksul, määrates täpse kustutustähtaja.
ANDMETE ÜLEKANDMINE
Ülekandetaotlus tuleb esitada e-posti teel. Vastus saadetakse hiljemalt 1 kuu jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja määrab, millised andmed kuuluvad ülekandmisele.
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Veebilehe kasutamisel eeldatakse, et kasutaja on tutvunud tingimustega ja nendega nõustunud.
Kõigi küsimuste ja murede korral tuleb pöörduda: info@incassor24.ee
Järelevalveasutus:
Eesti Andmekaitse Inspektsioon
e-post: info@aki.ee
Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine
14-PÄEVASE TAGASTAMISÕIGUSE TINGIMUSED
Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast.
NB! Tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, sarnaselt füüsilises poes testimisele.
Kui toodet on kasutatud muuks otstarbeks, kui üksnes tutvumiseks, või kui sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Tagastamisõigus ei kehti, kui:
Kaup on valmistatud tarbija isiklike vajaduste järgi
Kaup on avatud originaalkestast, sh tehnika seadmete puhul (nt eemaldatud kruvid, korpuse avamine jms)
Audio- ja videosalvestiste või tarkvara ümbris on avatud
Uus kaup on kasutatud või mitte originaalpakendis
Kasutatud kaubal ei ole säilinud originaalpakend ja seisund
Kui kaup osteti kampaaniaga, mille käigus lisati lisatoode, tuleb tagastada kogu komplekt.
Müügilepingust taganemise protseduur
Saada avaldus e-posti aadressile: info@incassor24.ee
Avaldus peab sisaldama:
tagastatav kaup
tellimuse number
arveldusarve, kuhu raha tagastada
Kõik tarbijalt saadud tasud tagastatakse hiljemalt 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest müüjani.
Tagastamisega seotud kulud
Kõik tagastamisega seotud kulud tasub Ostja, sh:
Transpordikulu (saatmise ja tagastamise kulu)
Komplekteerimiskulu – 3 EUR
Pakiautomaadi kulu
Maksekeskuse teenustasud (2,5% + km tehingusummalt + 0,30 EUR + km tehingu kohta)
Kui kaup osteti e-poest ja sellele tuldi ise järele, siis 14 päeva jooksul tagastades tuleb kaup saata tagasi esindusse. Sel juhul kehtivad samuti:
Komplekteerimiskulu 3 EUR
Maksekeskuse teenustasud
Müüjal on õigus võtta maha kõik kulud ja teenustasud ning tagastada ülejäänud summa hiljemalt 14 päeva jooksul Ostja arveldusarvele.
Kauba tagastamise tähtajad ja tõendid
Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast avalduse esitamist
Või esitama tõendi, et kaup on selle aja jooksul vedajale üle antud
Veebipood võib keelduda tagasimaksest, kuni kaup on tagasi saadud või ostja on esitanud tõendi kauba tagastamise kohta – sõltuvalt, kumb toimub varem.
Müügitehingust taganemine veebipoe poolt
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ja nõuda kaup tagasi, kui kauba hind on veebipoes märgitud eksituse tõttu oluliselt alla turuhinna.
VASTUTUS JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Kõik e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud ostja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalselt.
Tarbijal on õigus esitada kaebus ja tagastada kaup, kui see:
ei vasta lepingule või näidisele
on puudustega
Mõistlikku kulumist ei loeta puuduseks kasutatud kauba puhul.
Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale puuduse avastamist.
Tarbijal tuleb säilitada ostudokumendid (arve, leping jne). Ilma nendeta võib müüja keelduda probleemi lahendamisest.
Kaebuste esitamine ja kontakt
Kaebused tuleb saata:
OÜ Incassor, Pargi 2a, Jõgeva linn
või e-postile: info@incassor24.ee
Kauba tagastamisel tuleb see füüsiliselt tuua Incassori poodi.
Puudustega kauba korral on tarbijal õigus:
Nõuda parandamist või asendamist
Nõuda hinna alandamist või lepingust taganemist, kui:
müüjal ei ole võimalik parandada/asendada
parandamine ebaõnnestub
puudus ei kõrvaldata mõistliku aja jooksul
parandamine/asendamine põhjustab põhjendamatuid ebamugavusi
Müüja ei vastuta:
Kauba otstarbele mittevastava kasutamise, rikkumise, valesti hooldamise eest
Vääramatu jõu tagajärjel tekkinud probleemide eest
Ostjale põhjustatud kaudsete kahjude eest
Kompensatsiooni suurus ei tohi ületada kauba eest makstud summat
Täiendav garantii ja pretensioonide käsitlemine
Pretensiooni esitamise tähtaeg kehtib seadusest tulenevalt
Kõik pretensioonid menetletakse
Vajadusel korraldatakse ekspertiis, mille kulud kannab see pool, kelle seisukoht osutub põhjendamatuks
Ekspertiisi koha valib OÜ Incassor
Vastutus ei laiene (v.a erinevate toodete akud):
kulumaterjalidele
avatud meediaplaatidele
tarkvarale ja selle häiretele
vale keskkonnaga seotud kahjudele
mittesobivale tarkvarale
riist- ja tarkvara kokkusobimatusele
pahavarast või äikesest põhjustatud riketele
maanduse puudumisest või sobimatu elektrivõrgu kasutamisest
seadmete ühendamisest voolu all
kliendi paigaldatud tarkvarast põhjustatud probleemidele
kahjustatud või eemaldatud seerianumbritele, kleebistele jms
Kui parandamine ei ole võimalik, toode:
Asendatakse tehniliselt sarnase tootega, või
Tagastatakse raha vastavalt müügiarvele
Puuduvate detailide puhul võib müüja vähendada tagastatavat väärtust.
Ostja kohustus on alles hoida kõik tootega kaasas olnud dokumendid ja lisatarvikud.
Vastutus andmete ja tarkvara eest
Incassor OÜ ei vastuta kadunud andmete või tarkvara eest remondi käigus
Kliendil soovitatakse teha andmetest varukoopiaid
Incassor OÜ-l ei ole muid kohustusi peale käesolevas dokumendis ja seadustes sätestatu
Vaidluste lahendamine
Tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.
Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele.
Tellimustega seotud teave: info@incassor24.ee
Kaebustega pöörduda: Tarbijakaitseamet, Rahukohtu 2, Tallinn 10130
e-post: info@tka.riik.ee
Kõik poolte vahel tekkivad erimeelsused lahendatakse kostja elu- või asukohajärgses kohtus.
Teated esitatakse kirjalikus vormis.