🚚 Tarne 1-4 tööpäeva jooksul. 14-päevane tagastusõigus!

Müügitingimused

Käesolevad OÜ Incassor, asukohaga Pargi 2a, Jõgeva, registrikood 10698220 (edaspidi: Incassor või müüja) üldtingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad kõikide isikute (eraisik, ettevõte, FIE – edaspidi: klient) ja müüja vahel e-poe www.kaubatanav.ee (edaspidi: e-pood) vahendusel toodete tellimisel tekkivate õigussuhete kohta. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest toodete tellimisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. Müüjal on õigus ühepoolselt muuta ja täiendada üldtingimusi, avaldades uued tingimused e-poe veebilehel. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja vahel tekkinud õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi, välja arvatud juhul, kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1. Hinnad

1.1 Kõik e-poes kuvatud hinnad sisaldavad 22% käibemaksu.
1.2 Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatud hindu. Kui e-poes on muudetud hindu pärast kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse tooted kliendile tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Klient ei saa nõuda hinnaerinevuse kompenseerimist.

2. Toodete saadavus ja info

2.1 E-poes kuvatavad tooted on üldjuhul laos olemas. Toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu e-poe programmides.
2.2 Kui klient esitab tellimuse, kuid selgub, et toode ei ole laos olemas, siis võtab müüja kliendiga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise muu samaväärse tootega või tagastab tasutud summa hiljemalt 14 päeva jooksul.
2.3 E-poes kuvatud toodete pildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest.

3. Tellimuse vormistamine ja tasumine

3.1 Klient valib e-poest soovitud tooted ning lisab need ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks valib klient endale sobiva kohaletoimetamise ja makseviisi.
3.2 Klient kinnitab ostukorvi ning tasub toodete eest müüja poolt esitatud arve alusel, kasutades makselahendust või pangaülekannet.
3.3 Tellimus jõustub pärast arve tasumist. Müüja saadab kliendile tellimuse kinnituse e-posti teel.

4. Toodete kohaletoimetamine

4.1 Tooted toimetatakse kliendini vastavalt tellimuse vormistamisel valitud tarneviisile.
4.2 Toodete tarneaeg on tavaliselt 2–5 tööpäeva, kui ei ole märgitud teisiti.
4.3 Kui tellitud tooteid ei ole võimalik tarnida lubatud tähtaja jooksul, teavitab müüja sellest klienti viivitamatult ning pakub uut tarneaega või tagastab kliendile tasutud raha.

5. Toodete tagastamine ja garantii

5.1 Kliendil on õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
5.2 Taganemiseks peab klient esitama avalduse e-posti teel või täitma taganemisavalduse veebilehel.
5.3 Tagastatav toode peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient.
5.4 Kui toode osutub puudulikuks, tuleb sellest teavitada müüjat ning esitada pretensioon 2 aasta jooksul kauba üleandmisest.

6. Vastutus ja vääramatu jõud

6.1 Müüja ei vastuta kliendile tekkivate kahjude või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või viibimine on tingitud asjaoludest, mida müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.
6.2 Müüja ei vastuta toote vääral kasutamisel tekkinud kahjustuste eest.

7. Isikuandmete töötlemine

7.1 Klient annab nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks tellimuse töötlemise eesmärgil.
7.2 Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud seadusest tulenev kohustus.
7.3 Kliendil on õigus igal ajal nõuda oma andmete kustutamist, parandamist või töötlemise lõpetamist.

8. Muud tingimused

8.1 Klient kinnitab tellimuse esitamisega, et on tutvunud ja nõustub käesolevate tingimustega.
8.2 Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad pooled Eesti Vabariigi õigusaktidest.

Privaatsustingimused

Veebipoe www.kaubatanav.ee isikuandmete vastutav töötleja on OÜ Incassor (registrikood 10698220) asukohaga Pargi 2a Jõgeva, tel (+372) 504 4553 ja e-kiri info@incassor24.ee.

Oleme võtnud endale kohustuse kaitsta klientide ja kasutajate privaatsust. Sellest lähtuvalt oleme koostanud käesolevad privaatsuspoliitika põhimõtted, mis käsitlevad kliendi andmete kogumist, kasutamist, avaldamist, edastamist ja talletamist. Meie tegevus internetis on kooskõlas kõigi asjakohaste tegevuste ja vastavate Euroopa Liidu õigusaktide ja Eesti Vabariigi seadustega.

Incassor OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Incassor OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Milliseid isikuandmeid töödeldakse

Isikuandmed on andmed, mida OÜ Incassor kogub üksikisiku tuvastamiseks või temaga ühenduse võtmiseks.

Isikuandmete kogumine võib toimuda kliendi nõusolekul järgnevatel viisidel:

  • Kontaktandmete (sh teie nimi, postiaadress, telefoninumber, e-posti aadress) esitamisel meie veebilehel või kaupluses

  • Veebilehe kasutamisel kliendi kontoinfost või küpsiste (cookies) kaudu

  • Ostu või tellimuse sooritamisel meie e-poes (e-pood võib paluda teatud veebilehe aladel vabatahtlikult esitada isikuandmeid ja personaalset informatsiooni. Nõutavad isikuandmed võivad sisaldada nime, aadressi, postiindeksit, e-posti aadressi ja telefoninumbrit)

  • Järelmaksutaotluse esitamisel

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.

Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.

Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).

Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.

Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.

Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.

Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.

Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda meie klienditoe abil.

Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

Säilitamine

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.

Kui veebipoes on ost sooritatud siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.

Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.

Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

Kustutamine

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

Ülekandmine

E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

Vaidluste lahendamine

Meie veebilehte kasutama asudes, eeldame, et olete nende põhimõtetega tutvunud ning nõustute nendega. Kõigi privaatsuspoliitika või andmetöötluse kohta tekkivate küsimuste või muredega palume võtta meiega ühendust.

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (info@incassor24.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).